Historie hledání
FOLIATEC dvousložková barva na brzdové třmeny BÍLÁ (sada k aplikaci) 2168 Ean: 4002581021685
- Kód výrobce: 2168
- Objednací kód:
- Název: FOLIATEC dvousložková barva na brzdové třmeny BÍLÁ (sada k aplikaci) 2168
- Ean: 4002581021685 Země původu: CZ
Pomocí barvy na brzdiče FOLIATEC může každý jednoduše změnit nevzhledný zašlý povrch brzdičů či bubnových brzd na zářivý doplňek, podtrhující sportovní či elegantní charakter vozu. Z naší široké nabídky barev, mezi kterými najdete barvy lesklé, matné, ale i metalické si vybere určitě každý. Díky odolnosti proti vysokým teplotám je možné barvu FOLIATEC použít také na motorové díly či jiné povrchy, které jsou namáhány vysokou teplotou.
Každá sada na brzdové třmeny FOLIATEC obsahuje:
- Čistič/odmašťovač ve spreji 400 ml.
- Barvu na třmeny 150 g.
- Tvrdidlo 50 g.
Sada navíc obsahuje následující montážní příslušenství:
- Dřevěnou špachtli na míchání barvy.
- Štětec pro nanášení barvy.
- Drátěný kartáč pro očištění brzdičů/bubnů.
- Sadu gumových rukavic.
Zjednodušený návod k aplikaci (kompletní návod je přiložen u barvy):
- Lakování provádějte při teplotách mezi 15 - 25°C
- V žádném případě nepoužívejte barvu na akční plochu brzdového kotouče nebo brzdového obložení!
1. Demontujte kolo.
2. Očistěte brzdový třmen/buben pomocí drátěného kartáče a čističe brzd.
3. Zakryjte okolí brzdového třmenu/bubnu vhodnou maskovací páskou.
4. Pomocí červeného přípravku umístěného ve víčku zatlačte dovnitř jehlu na spodní straně nádobky. Tím dojde uvnitř nádoby ke spojení obou složek.
5. Namíchejte potřebné množství barvy a tužidla v poměru 3:1.
6. Natřete brzdový třmen/buben.
7. Po nastříkání nechte barvu dostatečně zaschnout (cca 2 hodiny), poté nasaďte zpět kolo.
8. Vozidlo je schopné běžného provozu po 24 hodinách od nalakování.
Nejčastější otázky a odpovědi:
Kolik brzdičů dokážu nalakovat pomocí jedné sady na brzdy FOLIATEC
Jaká je vhodná příprava brzdiče před lakováním
Jak dlouho nalakovaný povrch schne
Je možné již nalakované brzdiče znovu přelakovat
Jak odolná je barva v běžném provozu