×

Historie hledání

Ceny a platba za zboží

Ceny jsou platné v době objednávky a jsou konečné, veškeré ceny za zboží, dopravu a služby jsou uváděny včetně DPH, popř. všech dalších daní a poplatků, které musí spotřebitel pro získání zboží zaplatit. Kupující má možnost se před provedením objednávky seznámit se skutečností, po jakou dobu zůstává nabídka nebo cena v platnosti. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby 

Hotovost / Dobírka : Hotově je možné zboží uhradit při osobním vyzvednutí zboží na prodejně. Dobírkou je možné zboží uhradit při přebírání zboží od doručovatele – zboží hradíte v hotovosti řidiči dopravní společnosti nebo poštovnímu doručovateli. Vždy si prosím připravte potřebný obnos, urychlíte tím předání zásilky.

Platba kartou předem :  Pohodlným a bezpečným způsobem bezhotovostní platby je použití internetových platebních karet MasterCard a VISA. Tato platební metoda je zdarma.

Poskytovatel platební brány je společnost ComGate Payments, a.s., více info o platební bráně se dozvíte na jejich stránkách https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana

Případné reklamace a podpora pro platbu kartou: ComGate Payments, a.s., Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové E-mail: platby-podpora@comgate.cz  Tel: +420 228 224 267

Veškeré údaje o platbách jsou předávány zabezpečenou cestou a AD Shopa s. r. o.  jako obchodník k nim nemám přístup, ani je nikde neukládá. Při osobním odběru zboží, je nutné předložit doklad totožnosti. 

Bankovním převodem : Jednoduše, rychle a bezpečně zaplatíte díky online platebnímu systému. Vaše platba bude na náš účet připsána během pár minut. Tato platební metoda je zdarma.

Zálohová faktura : U některých dílů, které nemáme skladem a jsou na objednávku může být vyžadována zálohová platba předem, v tomto případě začíná běžet termín dodání, který je uveden u Vámi objednaného zboží až příjetím platby na náš účet. O přijetí platby na úřet Vás budeme informaovat e-mailem. 

Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.

V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

V případě zálohové platby nebo platby bankovním převodem je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího. Termín dodání začíná běžet dnem připsání částky na účet

Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.

Doprava

Doprava námi nabízených výrobků není zakalkulována v ceně výrobku, protože snahou naší firmy je nabídnout kvalitní zboží za rozumnou cenu bez zbytečného navýšení ceny výrobku. Při nákupu nad 2.000 Kč nabízíme při online platbě dopravu zdarma. 

Způsoby dopravy

Osobní odběr na prodejně: tento způsob dopravy je vždy zdarma a nespornou výhodou je časová nezávislost na doručovateli. Zákazníka kontaktujeme telefonicky jakmile je zboží připraveno na prodejně k odběru. 

Dodání zboží na adresu :  Pro přepravu zásilek na území ČR a SR je využívána přepravní služba. Přepravní službu zvolíme podle velikosti, charakteru a váhy Vašeho balíku, adresu dodání můžete zvolit jinou než fakturační. Zboží, které je skladem přímo na naší provozovně, je odesláno nejpozději do 48 hodin od přijetí objednávky v pracovních dnech od 8:00 – 17:00 hodin. Při objednání zboží, které není skladem a je na skladech dodavatelů, se lhůta pro odeslání prodlužuje o čas, uvedený u zboží.

Doprava Otrokovice a okolí - pokud spadáte do závozového okruhu v okolí 10km od Otrokovic, zavážíme naší interní dopravou a zboží u Vás může být již v den, kdy je dostupné zboží u nás na prodejně. Jezdíme dvakrát denně, dopoledne i odpoledne. Pro závazné informace o interní dopravě nás kontaktujte.

O odeslání zásilky Vás informujeme vždy předem pomocí e-mailu, navíc přepravce informuje zákazníky pomocí SMS, případně telefonicky o dovozu zboží, vždy před dodáním.  Doporučujeme před převzetím zboží, aby bylo řádně zkontrolováno, zda je obal i výrobek neporušený, v případě jakékoliv nesrovnalosti, zboží nepřebírejte a zjištěné nesrovnalosti uveďte do přepravního listu přepravce. 

Vyzvednutí na odběrném místě : Zboží bude doručeno na vybrané výdejní místo, kde si je můžete vyzvednout po dobu 6 dnů. Pozor - Výdejní místa nepřijímají balíky těžší než 10Kg. Pro balíky o větší hmotnosti použijte doručení na adresu.

Přeprava a dodání zboží

V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy

Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.

V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení

Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít

Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.

 

Postup při převzetí zboží pro kupujícího, který není spotřebitelem

Při dovozu zboží si zkontrolujte stav obalu přebíraného zboží, v případě poškození obalu, si zboží ihned rozbalte před řidičem. V případě, že bude obal nepoškozen, zboží bez prodlení převezměte. Po převzetí je však nutné zboží do 24 hodin rozbalit a zkontrolovat stav, na pozdější reklamace způsobené přepravou nebude brán zřetel !

 

Postup při převzetí zboží pro kupujícího, který je spotřebitelem

Při převzetí zboží kupujícím spotřebitelem je mu doporučeno, aby rovněž učinil kontrolu doručené zásilky a to zejména, zda – li není poškozena či nebylo-li porušeno její originální balení. V případě doručení poškozené zásilky není spotřebitel povinen takovou zásilku přijímat a má nárok na dodání nové bezvadné zásilky. Spotřebiteli se doporučuje v případě dodání poškozené zásilky nebo v případě porušení jejího originálního balení tuto skutečnost uvést do dokladu o převzetí a neprodleně informovat prodávajícího. Minimálně tak předejde případným komplikacím s následnou reklamací zásilky zboží, které není v souladu s kupní smlouvou.

Naši dodavatelé