Historie hledání
Zaručujeme Vám, že v našem internetovém obchodě poskytujeme stejné podmínky pro uplatňování reklamací, jako ve všech maloobchodních prodejnách, které jsou v souladu s platnými právními předpisy. Reklamace uplatňujte nejlépe písemnou formou – vyplněním reklamačního listu, a zasláním na e-mailovou adresu info@adshopa.cz, popřípadě poštou na níže uvedené adrese. Možná je také osobní reklamace na adrese naší provozovny od pondělí do pátku v době od 8.00 do 17.00 hodin. Následně Vás budeme kontaktovat a řešit postup vyřízení reklamace. Pokud bychom na Vaši písemnou formu e-mailem do 24 hodin nereagovali, kontaktujte nás prosím na telefonu 721 427 627, zda byla reklamace na náš e-mail doručena.
AD Shopa s.r.o.
Smetanova 1592
765 02 Otrokovice
Vrácení zboží
Výrobek zakoupený přes náš internetový obchod neodpovídá vašim představám? Pak máte možnost ho vrátit bez udání důvodů během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí. To platí samozřejmě i na výrobky, které jste si vyzvedli na prodejně. Zboží můžete vrátit níže uvedenými způsoby ...
Vrácení zboží na prodejně
Vracený výrobek můžete přinést na kamenou prodejnu a spolu s výrobkem přineste také prodejní doklad. Na pobočce výrobek zkontrolujeme, sepíšeme odstoupení od kupní smlouvy ve 14 dnech a zajistíme vrácení peněz.
AD Shopa s.r.o.
Smetanova 1592
765 02 Otrokovice
Vrácení zboží poštou
Pokud nemáte kamenou pobočku po ruce, můžete zboží vrátit poštou. V takovém případě postupujte následovně ...
-
Vyplňte a vytiskněte si odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy ( PDF ). Údaje potřebné k vyplnění najdete na faktuře.
-
Uvěďte zboží do původního stavu. V takovém případě vám vrátíme plnou cenu zboží.
-
Zboží pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Ideálně jej zabalte do původního obalu. Nezapomeňte přibalit podepsané odstoupení od kupní smlouvy.
-
Zboží pošlete na naši provozovnu
Kdy mi vrátíte peníze ?
Peníze za zboží zašleme na váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, ne však dříve, než dojde k doručení vraceného zboží na prodejnu nebo zpět na naše reklamační oddělení. Peníze můžete dostat také osobně na naší prodejně.
Zboží mi přišlo poškozené
Pokud má výrobek viditelně poškozený obal, nemusí to znamenat, že výrobek uvnitř je poškozený. Výrobek můžete od dopravce převzít, ale sepište s řidičem zápis o škodě do přepravního protokolu. Pokud jste rozbalili nové zboží a zjistili se, že je poškozené, ačkoliv byl obal neporušený? Pořiďte kompletní fotodokumentaci - obal doručeného balíku, poškozené zboží a neprodleně informujte buď přepravce nebo naši společnost. Ideálně do 24 hodin, abychom vám mohli co nejrychleji pomoci.
Informujte o problému dopravce
- Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
- GLS : oznamte do 1 pracovních dnů na tel. +420 840 123 456
- PPL : oznamte do 1 pracovních dnů na tel. +420 225 331 500
- Toptrans : oznamte do 1 pracovních dnů na tel. 267 101 601
- Gebrüder Weiss : oznamte do 1 pracovního dne na tel. 296 245 025
Nezbytné podklady pro vyřízení reklamace poškozeného zboží způsobeného přepravou
- Kopie zápisu o poškození zásilky, pokud byl vystaven
- Fotodokumentace celého balíku ( štítek, obal, výplňový materiál, zboží a jeho umístění v zásilce atp.)
Nekompletní zásilka
Mrzí nás, že vám zásilka přišla nekompletní. Prosíme, informujte nás co nejdříve o výrobku, který vám nebyl dodán. Celou situaci prověříme a navrhneme vám řešení. Kontaktujte nás prosím na telefonu 721 427 627 nebo mailem na e-mailovou adresu info@adshopa.cz .
Přílohy:
Reklamační protokol
Odstoupení od smlouvy do 14ti dní